SMS مارکتینگ
کوتاه و تاثیرگذار
بازاریابی پیامکی تاثیر زیادی در افزایش فروش، آگاهیبخشی و وفادارسازی مشتریان کسبوکارها دارد و میتواند فراخوان خوبی برای مشارکت مخاطبان به همراه بیاورد.
ارسال پیامک به یکی از تاثیرگذارترین پلتفرم های مارکتینگ تبدیل شده است، زیرا بیش از ۹۰ درصد پیامکها در ۳ دقیقه اول باز میشوند، به سبب این بازدهی سریع، پیامک ها قابلیت تبدیل بالا و توانایی تقویت دیگر کانال ها را دارند.
هزینه ارسال پایین
هزینه ی هر پیامک چند رسال است در حالیکه با ارسال آن به مخاطبان هدف به بازگشت سرمایه چندبرابری رسید.
دسترسی به همه کاربران
بیش از 65 درصد از افراد در جهان به گوشی تلفن همراه دسترسی دارند و تنها به سادگی قرار دادن یک لینک در متن پیامک میتوانید این ابزار آفلاین را برای کسب و کار به کار گرفت.
پوشش دهی بالا
این شبکه ی گشترده ی آدم ها باعث میشود شما به تعداد افراد بسیار زیادی دسترسی داشته باشید و توجه آنها را به کسب و کارها جلب کنید.
قابل ردیابی بودن
اس ام اس مارکتینگ به راحتی قابل ردیابی میباشد, با استفاده از گوگل آنالیتیکس میتوان نرخ کلیک هر اس ام اس ارسالی را مشاهده کرد.
نرخ تبدیل شگفت انگیز
بیش از 90 درصد پیامکها در 3 دقیقه اول باز میشوند, به سبب این بازدهی سریع, پیامکها قابلیت تبدیل بالا و توانایی تقویت دیگر کانالها را دارند.
هدفگیری کاربران آفلاین
پیامک میتواند در ترکیب با تبلیغات مورد استفاده قرار بگیرد و کاربران آفلاین . کسانی را که به اینترنت درسترسی ندارند را نیز در جریان پیامهای مهم شما قرار دهد.
پیام های تبلیغاتی، یک خط ارتباطی بسیار اثرگذار هستند که باید در هنگام تعیین استراتژی بازاریابی پیامکی به تمام جوانب آن ها توجه کرد. در صورت توجه به شاخصهای مخاطبان هدف، داشتن مزیت واقعی برای مخاطب، تهیهی یک متن خوب و در اختیار داشتن یک بستر مناسب برای ارائهی سفر مشتری بهتر میتواند بسیار کارآمد و اثربخش باشد.
فروشگاههای آنلاین
بازاریابی پیامکی میتواند تاثیر فوقالعادهای در افزایش فروش آنلاین داشته باشد. فروشگاهها میتوانند از اس ام اس مارکتینگ برای معرفی محصولات جدید, ارائه پیشنهادهای ویژه و تخفیف, تایید خرید و پرداخت و… استفاده کنند.
ارائهدهندگان خدمات
جهت افزایش تعامل مفید و در پی آن بیشتر شدن اطمینان و اعتماد مشتری به کسب و کار شما روندهای زیادی میتوان ایجاد کرد. از جمله آن پیامک های نوبت و تعاملی یادآور قرار ملاقات, دوره ای و تخفیف و یا نظرسنجی میتوان نام برد.
رستورانها, کافیشاپها و
سرویسهای غذایی
کسب و کارها با راههای ارتباطی مشتریان مثل شماره تلفن یا ایمیل و … که در دست دارند میتوانند برای مقاصد مختلف مانند ارسال کد تخفیف, ارسال اطلاعات سفارش یا رزرو, گرفتن بازخورد از مشتریان و… مورد استفاده قرار گیرد و به وفاداری مشتریان کمک کنند.
تبلیغات انبوه با پیامک:
در این روش کسبوکارها پیامک تبلیغاتی خود را به بازار هدف خود ارسال میکنند، اما نمیتوانند مطمئن باشند که دریافت کننندگان این پیام به محصول یا خدمات آنها علاقمند هستند یا خیر.
تبلیغات اجازه ای با پیامک:
در این روش کسبوکارها پیامک تبلیغاتی خود را به کسانی ارسال میکنند که درسایت آنها عضو باشند و با میل خودشان شماره تلفن همراهشان را در اختیار آنها قرار دادهاند.
برندسازی و تبلیغات، مسیر پر پیچ و خمی است که ممکن است با یک اشتباه در آن، برای همیشه از ادامه مسیر باز بمانید.
ماتو به عنوان پشتیبانی راه بلد، با برنامه ریزی دقیق و هدفمند، تا قله همراه شماست.