بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی محتوا

پرسش هایی در خصوص دیجیتال مارکتینگ

سوشال مدیا (Social Media) یا رسانه اجتماعی چیست؟

نوشته های اخیر

همه
تکنولوژی
مارکتینگ
نوشته شما

تخصص ماتو در همین است

با توسعه فناوری اطلاعات، دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مسیر رشد را پیش گرفته است. امروزه این حرفه به دلیل افزایش تعداد کاربران آنلاین و میزان استفاده از گوشی موبایل مورد توجه قرار می گیرد.

دیجیتال مارکتینگ

تخصص ماتو در همین است

دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از ابزارها و تفکیک ها است که در حوزه بازاریابی، استراتژی محتوا محسوب می شود.

پربازدیدترین

طیف گسترده از فعالیت هایی که بر اساس مخاطب، رسانه و دغدغه های روزانه کسب و کارها به بازاریابی می انجامد را مارکتینگ می گویند. مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال امروزه با استقبال خوبی مواجه است. اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود است که انتظار می رود یک دیجیتال مارکتر بر این مهارت مسلط باشد. البته باید بر این نکته تأکید کنیم که با وجود جوان بودن اصطلاح بازاریابی محتوا، استفاده از محتوا برای بازاریابی اتفاق تازه‌ای نیست و مصداق‌های آن را می‌توان حتی در دوران اختراع دستگاه چاپ گوتنبرگ و پیش از آن نیز جستجو کرد.
وقتی از بازاریابی دیجیتال حرف می‌زنیم، منظورمان شناخت بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتال، حل مشکلات و نیازهای بازار از طریق طراحی و عرضه‌ی محصول است. در حالی که وقتی از تبلیغات دیجیتال حرف می‌زنیم، فرض بر این است که محصول مشخصی داریم و صرفاً می‌خواهیم با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، پیام خود را به مخاطب برسانیم.
ماهیت رسانه های اجتماعی به گونه ای است که اصولا توجه اندکی را می طلبند. جلب نظر افراد به یک توئیت Tweet در توئیتر Twitter به مراتب سخت تر از جلب نظر آنها به یک تبلیغات روزنامه بوده و نوشتن و یا کپی کردن عناوین تبلیغاتی در شبکه ای مثل اینستاگرام Instagram بسیار دشوار می باشد
در ابتدا باید بدانیم محتوا با چه هدف هایی ممکن است تولید شود؟ سه گزینه‌ی اصلی مد نظر ما به شرح زیر است: تولید محتوا برای مصرف داخلی سازمان تولید محتوا به صورت پروژه‌‌ای برای کمک به فروش یک محصول خاص (تا حدی مرتبط با بازاریابی محتوا)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته

در خبرنامه ماتوبلاگ عضو شوید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بکگراند خاکستری

ما با بررسری رفتار مصرف کننده و تحقیقات بازار می کوشیم در سئو، تلفن مارکتینگ، سوشال مدیا، استراتژی محتوا، تولید محتوا و تمامی مفاهیم دیجیتال مارکتینگ عملکرد متفاوتی در فضای دیجیتال و بازاریابی داشته باشیم.

مطالب تصادفی

طیف گسترده از فعالیت هایی که بر اساس مخاطب، رسانه و دغدغه های روزانه کسب و کارها به بازاریابی می انجامد را مارکتینگ می گویند. مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال امروزه با استقبال خوبی مواجه است. اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود است که انتظار می رود یک دیجیتال مارکتر بر این مهارت مسلط باشد. البته باید بر این نکته تأکید کنیم که با وجود جوان بودن اصطلاح بازاریابی محتوا، استفاده از محتوا برای بازاریابی اتفاق تازه‌ای نیست و مصداق‌های آن را می‌توان حتی در دوران اختراع دستگاه چاپ گوتنبرگ و پیش از آن نیز جستجو کرد.
وقتی از بازاریابی دیجیتال حرف می‌زنیم، منظورمان شناخت بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتال، حل مشکلات و نیازهای بازار از طریق طراحی و عرضه‌ی محصول است. در حالی که وقتی از تبلیغات دیجیتال حرف می‌زنیم، فرض بر این است که محصول مشخصی داریم و صرفاً می‌خواهیم با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، پیام خود را به مخاطب برسانیم.

پربازدیدترین‌ها

طیف گسترده از فعالیت هایی که بر اساس مخاطب، رسانه و دغدغه های روزانه کسب و کارها به بازاریابی می انجامد را مارکتینگ می گویند. مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال امروزه با استقبال خوبی مواجه است. اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود است که انتظار می رود یک دیجیتال مارکتر بر این مهارت مسلط باشد. البته باید بر این نکته تأکید کنیم که با وجود جوان بودن اصطلاح بازاریابی محتوا، استفاده از محتوا برای بازاریابی اتفاق تازه‌ای نیست و مصداق‌های آن را می‌توان حتی در دوران اختراع دستگاه چاپ گوتنبرگ و پیش از آن نیز جستجو کرد.
وقتی از بازاریابی دیجیتال حرف می‌زنیم، منظورمان شناخت بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتال، حل مشکلات و نیازهای بازار از طریق طراحی و عرضه‌ی محصول است. در حالی که وقتی از تبلیغات دیجیتال حرف می‌زنیم، فرض بر این است که محصول مشخصی داریم و صرفاً می‌خواهیم با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، پیام خود را به مخاطب برسانیم.

تگ‌های بلاگ

پربازدیدترین ها

185

مارکتینگ

65

اینستاگرام

50

آموزشی

35

تکنولوژی

20

بازاریابی

18

تولید محتوا

16