سئو در مشهد | آژانس دیجیتال مارکتینگ ماتو

تبلیغات در اینستاگرام | آژانس دیجیتال مارکتینگ ماتو

شرکت تبلیغاتی در مشهد | آژانس دیجیتال مارکتینگ ماتو

طراحی سایت در مشهد | آژانس دیجیتال مارکتینگ ماتو

نوشته های اخیر

همه
مارکتینگ

تخصص ماتو در همین است

ماتو با ۱۰ سال فعالیت در فضای بازاریابی دیجیتالی ایران، آمیخته ای از خلاقیت و تجربه می سازد که شما را در مسیر رشد و توسعه کسب و کارتان تا همیشه همراهی خواهد کرد. 

دیجیتال مارکتینگ

ماتو، بازاریابی نتیجه محور

افتخار ماتو همواره این بوده است که توانسته برای مشتریان خود، تجربه رشد واقعی کسب و کار را بسازد. 

پربازدیدترین

طیف گسترده از فعالیت هایی که بر اساس مخاطب، رسانه و دغدغه های روزانه کسب و کارها به بازاریابی می انجامد را مارکتینگ می گویند. مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال امروزه با استقبال خوبی مواجه است. اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود است که انتظار می رود یک دیجیتال مارکتر بر این مهارت مسلط باشد. البته باید بر این نکته تأکید کنیم که با وجود جوان بودن اصطلاح بازاریابی محتوا، استفاده از محتوا برای بازاریابی اتفاق تازه‌ای نیست و مصداق‌های آن را می‌توان حتی در دوران اختراع دستگاه چاپ گوتنبرگ و پیش از آن نیز جستجو کرد.
وقتی از بازاریابی دیجیتال حرف می‌زنیم، منظورمان شناخت بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتال، حل مشکلات و نیازهای بازار از طریق طراحی و عرضه‌ی محصول است. در حالی که وقتی از تبلیغات دیجیتال حرف می‌زنیم، فرض بر این است که محصول مشخصی داریم و صرفاً می‌خواهیم با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، پیام خود را به مخاطب برسانیم.
ماهیت رسانه های اجتماعی به گونه ای است که اصولا توجه اندکی را می طلبند. جلب نظر افراد به یک توئیت Tweet در توئیتر Twitter به مراتب سخت تر از جلب نظر آنها به یک تبلیغات روزنامه بوده و نوشتن و یا کپی کردن عناوین تبلیغاتی در شبکه ای مثل اینستاگرام Instagram بسیار دشوار می باشد

در خبرنامه ماتوبلاگ عضو شوید

با عضویت در خبرنامه الکترونیکی ماتو، از آخرین مطالب حوزه بازاریابی دیجیتال آگاهی پیدا کنید.

بکگراند خاکستری

افتخار ماتو همواره این بوده است که توانسته برای مشتریان خود، تجربه رشد واقعی کسب و کار را بسازد. ماتو با ۱۰ سال فعالیت در فضای بازاریابی دیجیتالی ایران، آمیخته ای از خلاقیت و تجربه می سازد که شما را در مسیر رشد و توسعه کسب و کارتان تا همیشه همراهی خواهد کرد. بازاریابی دیجیتالی واقعی را با ما تجربه کنید.

مطالب تصادفی

طیف گسترده از فعالیت هایی که بر اساس مخاطب، رسانه و دغدغه های روزانه کسب و کارها به بازاریابی می انجامد را مارکتینگ می گویند. مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال امروزه با استقبال خوبی مواجه است. اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود است که انتظار می رود یک دیجیتال مارکتر بر این مهارت مسلط باشد. البته باید بر این نکته تأکید کنیم که با وجود جوان بودن اصطلاح بازاریابی محتوا، استفاده از محتوا برای بازاریابی اتفاق تازه‌ای نیست و مصداق‌های آن را می‌توان حتی در دوران اختراع دستگاه چاپ گوتنبرگ و پیش از آن نیز جستجو کرد.
وقتی از بازاریابی دیجیتال حرف می‌زنیم، منظورمان شناخت بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتال، حل مشکلات و نیازهای بازار از طریق طراحی و عرضه‌ی محصول است. در حالی که وقتی از تبلیغات دیجیتال حرف می‌زنیم، فرض بر این است که محصول مشخصی داریم و صرفاً می‌خواهیم با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، پیام خود را به مخاطب برسانیم.

پربازدیدترین‌ها

طیف گسترده از فعالیت هایی که بر اساس مخاطب، رسانه و دغدغه های روزانه کسب و کارها به بازاریابی می انجامد را مارکتینگ می گویند. مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال امروزه با استقبال خوبی مواجه است. اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود است که انتظار می رود یک دیجیتال مارکتر بر این مهارت مسلط باشد. البته باید بر این نکته تأکید کنیم که با وجود جوان بودن اصطلاح بازاریابی محتوا، استفاده از محتوا برای بازاریابی اتفاق تازه‌ای نیست و مصداق‌های آن را می‌توان حتی در دوران اختراع دستگاه چاپ گوتنبرگ و پیش از آن نیز جستجو کرد.
وقتی از بازاریابی دیجیتال حرف می‌زنیم، منظورمان شناخت بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتال، حل مشکلات و نیازهای بازار از طریق طراحی و عرضه‌ی محصول است. در حالی که وقتی از تبلیغات دیجیتال حرف می‌زنیم، فرض بر این است که محصول مشخصی داریم و صرفاً می‌خواهیم با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، پیام خود را به مخاطب برسانیم.

تگ‌های بلاگ

پربازدیدترین ها

185

مارکتینگ

65

اینستاگرام

50

آموزشی

35

تکنولوژی

20

بازاریابی

18

تولید محتوا

16